Diensten
Naast ons uitgebreide productenaanbod kunt u bij Intersys gebruikmaken van de volgende diensten, waarbij de meeste desgewenst in abonnementsvorm kunnen worden afgenomen.
Beheer op afstand: verreweg de meeste van uw problemen kunnen wij op afstand oplossen. Snel, gemakkelijk en veilig.
24/7 bewaking: met ons speciale monitoringsysteem bewaken wij 24 uur per dag, 7 dagen per week uw gehele ICT-omgeving.
Vervangende hardware: bij bijvoorbeeld reparatie van uw apparatuur garanderen wij vervangende apparatuur gedurende die periode. Zo hebt u zekerheid en continuïteit.
Snelle respons: met deze service kunnen wij een maximale responstijd voor onze ondersteuning waarborgen.
Endpoint Security: dit is de allerbeste beveiliging tegen inbraken, hetzij van binnenuit uw organisatie, hetzij van buitenaf.
Anti-spam: Intersys onderschept bijna alle spam-mail voordat deze in uw mailbox komt.
Back-up en recovery: wij verzorgen dagelijks een gecontroleerde back-up van uw gegevens. In noodgevallen halen we uw opgeslagen gegevens snel tevoorschijn.
Patching: vrijwel dagelijks brengen softwareleveranciers updates uit, zogeheten patches. Intersys zorgt altijd voor de laatste updates van uw systeem, zodat dat up-to-date is!
Assetmanagement: wij registeren nauwgezet de volledige assethistorie, dat wil zeggen de geschiedenis van wijzigingen in uw hard- en software. Zo is achteraf precies te bepalen wat wanneer is aangepast.